Ogłoszenie jeszcze bardziej specjalne

[20 Nov 2014]

Tak, wiem, z poślizgiem [1]. Tym bardziej nie ma co zwlekać, gadać po próżnicy, tylko trzeba nam za długopisy łapać i pisać.
Padam tu na krzywe kacze kolana i proszę: Piszcie z nami! [KLIK w sztandary i banery] Jest blog, jest facebook! Jest fajnie!



http://jestrobotka.blogspot.de/
https://www.facebook.com/events/533619573407962/


[1] Mam usprawiedliwienie wystawione przez Artystkę Wasiuczyńską (uczestniczkę programu wymiany smoków partnerskich Polska-Erefen), że mnie tu nie było w słusznej sprawie. Słuszna sprawa wymaga detalicznego opisania, co nieuchronnie nastąpi, gdy tylko oporządzi się prozę życia.

©kaczka
4 comments on "Ogłoszenie jeszcze bardziej specjalne"
  1. Apowiedz mi Kaczko droga czy trzeba jakies konkretne serducho wybrac? Jesli tako, to jak?

    ReplyDelete
  2. Tu wozna:
    Poslizg wyjdzie ci wspanialy, bo posadzki wypastowane, a goscie w kapciach (Alcydlo do tablicy!) na polysk wypolerowali! Zatem oporzadzaj i wracaj, zagrzalam ci miejsce w pierwszym rzedzie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem, byłam, mam!
      (tak mi się przypomniało sprawdzanie obecności na lekcjach religii w podstawówce, dlaczego - nie mam pojęcia;)
      Kapcie już cienkie jak opłatek (tak w temacie), ale dostałam wczoraj szydełko od córy, więc jak tylko z pomocą internetów opanuję pierwsze łańcuszki - wydziergam nowe:) Całą armię papci, coby gościom nie zabrakło:)

      Delete