[260]

[26 Mar 2016]

(...)
EGGspozycja
(...)

Koncepcja anarchistyczna: Biskwit; 
większość kresek, po których można odróżnić tygryska od wiewiórki: kaczka; 
kamuflaż tygryska: Biskwit; 
sawanna: Biskwit;
wschód słońca nad sawanną: Biskwit

Motto: 'Bo mnie się wszystko z tygryskiem kojarzy.'

Uważni dostrzegą anemiczny zarys dwóch jaj, które według konspektu dydaktyczno-wychowawczego miał wraz ze mną przyozdobić Biskwit.
Ta narzucona koncepcja artystyczna rozdrażniła malarza, który wykoleił rozpędzoną lokomotywę swojej wyobraźni
Wesołych świąt i smacznego tygryska!

©kaczka

11 comments on "[260]"
  1. żonkilowo-rzeżuchowy tygrys z zębatą zazdrostką a'la Cynik z Synopy - to widzę - miejcież Dobre Święta!
    b.

    ReplyDelete
  2. Nie mogło być inaczej. Anemiczne jaja prosiły się o koci pazur. I się doprosiły!

    ReplyDelete
  3. Ja bardzo przepraszam, ale zaczęłam tych jaj szukać.. jeszcze raz bardzo przepraszam.
    Wesołych jaj!
    novembre

    ReplyDelete
  4. Jajcarsko po całości!
    Bergamucki klub miłośników kotów/tygrysów pozdrawia germański :)
    Wesołego i smacznego jajka!

    ReplyDelete
  5. Ależ tygrys zjada wiewiorkę! To jest, jajo.

    ReplyDelete
  6. Jaja cudo- juz kradne koncept na nastepny rok.
    Tygrys niesamowity. Moje trzyletnie dziecie bedzie za rok na etapie tej sawanny.;)

    arbuz

    ReplyDelete
  7. Koncept jajeczny to skutek tych warsztatow, na ktore nalezalo dostarczyc dziesiec wydmuszek. Zauwaz, ze dostarczylismy BIALE :-))) Najwieksza euforie wywolalo podobno produkowanie tych Faberge - brokat, blysk i glamour. A ta z brazowa grzywka to ja - zrobiona w jajo :-)

    A jesli chodzi o sawanne... 90 procent sukcesu to dobre (drogie, psia kostka :-) farby i porzadny pedzel. I wtedy kazdy jest artysta.

    Ahoj z Polnocy!

    ReplyDelete
  8. ... Co mi przypomniało, że z Wojtusiem także oddawaliśmy się kolorowaniu i też to uwieczniłam na fotografii, o której zapomniałam. jak z kolei naszkicowałam baranka, który zdaniem Męża wygląda jak pies. Matejko się znalazł. Muszę uzupełnić moją notkę poświąteczną o te rysunki :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widzialam! Matejko in progress! Junior rzecz jasna!

      Delete