732

[5 Mar 2011]

(...)
Och, wyjść samej z domu, pójść przez pola ku sąsiedniemu hrabstwu, bezmyślnie wchodzić do sklepów, bez rozpychania się wózkiem, bez rozjeżdżania ludziom stóp, bez AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Zabierz mnie stąd natychmiast, bo krzywo spojrzał na mnie ten manekin, bez inwokacji ciastko-kupa-woda-gorąco-zimno-czapka-sama nie wiem czego chcę, więc jak raz będę symulować skurcz tężcowy.
Bez ośmiu kilogramów obwieszonych na biodrze.
- Pojedziemy z tobą, wcale nas nie zauważysz, usiądziemy w kawiarni, książkę poczytamy, sama pójdziesz, będziesz bezmyślnie, bez rozpychania, bez rozjeżdżania...
Kilka godzin póżniej ciastko-kupa-woda-gorąco-zimno-sama nie wie czego.
Zabierz mnie stąd natychmiast, bo [tu wstaw dowolne].
Wisi na biodrze.
Skurcz tężcowy.
Ręce po łokcie w mojej filiżance.
...
Dałam się nabrać.


©kaczka
3 comments on "732"
  1. c'est la vie

    Pudło. D2

    pactog (ja to piszę dla Ciebie, bo płakałaś, że Cię to omija...)

    ReplyDelete
  2. Uroki. Samo.
    D2 Pudlo. B6?
    Ostatni raz nalogowo gralam w 1982. Przez trzy tygodnie w Kotlinie Klodzkiej.

    ReplyDelete